براورده شدن یه ارزوی محال

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com من از وختی بچه و نوجوون بودم یه ارزو داشتم و همیشه از ته دل گریه میکردم و از خدا میخواستم ارزومو براورده کنه وختی بچه بودم درباره راز نمیدونستم واسه همین ارزوم براورده نشد ولی امسال که کتاب راز رو خوندم سعی کردم از راز استفاده کنم تا به ارزوم برسم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

میدونین چیکار کردم؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

باورتون میشه تونستم کاریو انجام بدم که هممممممممممه بلا استثنا هممممه میگفتن نمیتونم انجام بدم از کوچیک تا بزرگ زن و مرد همه میگفتن غیر ممکنه و امکان نداره ولی خدا جوابم رو داد چون=

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تو کتاب راز خانم راندا برن گفته به هرچیزی عشق بفرستی و اون رو از ته دل بخوای بهش میرسی به شرطی که اصلا تردید نداشته باشی و صبور باشی و همیشه ارزوت رو تجسم کنی و اون رو از خدا بخوای و منم همین کارو کردم اون رو هزاران بار تجسم کردم و تو دفتر ارزوهام نوشتم و چندبار از ته دل گریه کردم و از خدا خواستم حتما قول بده ارزومو براورده کنه و حس کردم که خدا گفت قول میده ارزوم براورده خواهد شد واسه همین منم همه تردید هام از بین رفت

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com        و با این که همه ی افراد اطرافم (حدودا هزاران نفر) انرژی منفی میفرستادند و حتی یه نفر نبود بهم امید بده و بگه ارزوم براورده میشه ولی من اونقد انرژی مثبت فرستادم تا امروز بعد از چند سال یکی

زنگ زد و گفت ارزوم براورده شده

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حالا مراحلی رو که انجام دادم بخون و استفاده کن و اصلا شک نکن خدا جوابتو میده=

 

1.با تموم وجودت واسه چیزی که میخوای انرژی مثبت و عشق بفرست

 

2.حتی اگه تمووووم دنیا و همه ادما گفتن ارزوت محاله و یا تو نمیتونی اون کارو بکنی هرگز اهمیت نده هیچ چیز پیش خدا و پیش تویی که جانشین خدایی رو کره زمین غیر ممکن نیست اونایی که مغزشون محدوده حق ندارن ارزوهای والای تورو هم محدود کنن

 

3.نماز بخون و بعدش از ته ته ته دلت از خدا بخواه(از ته دل نه سریع و بدون توجه) ارزوت اگه به صلاحته براورده شه

 

4.تجسم کن و واسه چند روز یا چند ساعت یا چند ماه(متناسب با ارزوت حالا من که نمیدونم ارزوت چیه) توی رویا هات ارزوت رو که براورده شده ببین و کاملا حس کن واقعیه

 

5.فراموش کن. این مرحله خیلی مهمه و من ازش خبر نداشتم و تا جایی که یادمه تو کتاب راز هم نبود که وختی تجسم کردی باید رها کنی و دیگه بهش فک نکنی من این چند سال هر روز به ارزوم فک میکردم و براورده نشد ولی همین که فهمیدم باید ولش کنم دیگه بهش فک نکردم و الان درحالی که تو اینترنت بودم و کاملا ارزومم فراموش کرده بود یکی زنگ زد و گف براورده شده با کمال تعجب

6.هر اتفاقی زمان مخصوصی داره پس اگه به تاخیر افتاد کفر نکن و انرژی منفی نفرست وگرنه همش به تاخیر میوفته فقط صبر کن و ارزوت هم فراموش کن.کاینات و خدا چون میخوان تو رو سورپرایز کنن وختی ارزوت رو براورده میکنن که هیجان بیشتری داشته باشه یعنی وختی که بهش فکر نمیکنی و فراموش کردی


نظرات شما عزیزان:

anahita
ساعت23:10---30 تير 1392
linket kardam

دخدرخونده
ساعت15:56---25 تير 1392
سلام عزیزم
مرسی از راهنماییتاجی جون
راستشو بخوای خیلی دلم خواس بدونم چ ارزویی تو دلت بوده دی:
لینکت کردم عزیز
موفق باشی


صادق
ساعت17:51---2 تير 1392
سلام من هم اومدم وبلاگت خوبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: راز, secret, یه رازه, راه براورده شدن ارزوها,
+ شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 10:47 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ